can't stand it out

Haha, okej jag kan inte hålla mig längre, jag måste skriva! Min överföringssladd är borta för tillfället så jag tänkte att jag skulle vänta med att blogga tills imorrn då jag förmodligen kommer ha bilderna, men nej. Nu sitter jag här ;) Jag kom ju hem idag, mamma hämtade mig vid Stockholm central där bussarna stannar, och efter det åkte vi direkt om S:t Görans sjukhus för att hämta Bianca som hälsade på sin mamma. Vi åkte hem, och åt middag, har myst och pratat del med mamma. Har ju faktiskt vart ifrån henne i 2 veckor.
Imorgon, lördag blir det Johanna-dagar ett tag! Ska träffa henne imorrn då, och vara med henne tills måndag om inte mer, vi får ju se. Jag vill åka till Grönan fan, måste bara ha cash, vilket jag inte har.  Det blir som det blir, annars ska vi ju bara chilla. Vi han ju precis ha som roligast senast vi sågs & jag behövde åka hem!

Well, när jag har fixat bilderna (imorgon) så skriver jag vad jag har gjort måndag-torsdag.
ha det bra gott folk, nu ska vi fixa hem Blomstertid ;D KISSES Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0