boooooring

Sådana dagar som den här kommer inte ofta, men när dom väl kommer vill man bara bort. Bort från allt det tråkiga. Jag menar vad gör jag? Sitter vid datorn, chattar, lyssnar på musik och är hungrig. Och eftersom jag tänkte gå in i en såkallad matperiod (min egna) så borde jag inte äta just nu. Det bästa skulle vara om jag hade kompisar här hos pappa, men har inte lyckats träffa några på typ 3 år eller något.. Pappa är sur också, för att jag inte städade förut, så han vill jag inte ens prata med för då blir jag själv drabbad av hans surhet.

I min brist på att ha något att göra, så har jag kollat lite på löshår & på vilket färg jag ska färga mitt hår. Jag tänkte ju färga håret svart igen först, men nu har jag ångrat mig och bestämt mig för att satsa på min dröm färg som jag kallar " cola". Lite ljusare brun i botten, med ännu ljusare slingor på ytan. Längtar tills jag ska färga!
sen har jag också kikat på vart jag ska pierca mig, och kollade på Eaststreet. Men såsom jag såg det så var det 15års gräns, men då undrar jag hur Mathilda kunde ta?
Men det är väl ungefär det , så nu ska jag fortsätta tråka mig. Kanske ska kolla vad som går på tv:n? Jajaaa. Hejdå! / Julia

This, har man på sig en slappig dag.

Grå munjacka - något randomställe i Tensta.
Linne - Gina
Mjukisar - från skolan.

It's that simple ..

Kommentarer
Postat av: charlotta

aa, jag har det skit bra =) hur har du det? inte så kul hos din pappa eller, haha :)

saknar dig mer!

2009-07-27 @ 20:30:08
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0