Björkö

Tänka sig, efter en lång bilresa som startades halv 8 imorse så är vi framme nu.. Eller tja, för en halvtimma sen. Vi stannade vid Kolmården, gjorde nästan allt man kunde, alltså tillräckligt mycket för att bli uttråkad. Vilket jag blev haha. Men nu är vi iaf på Björkö, en Ö som man förmodligen märker på namnet & som ligger i Göteborg. En mysig Ö som jag varit på kanske 2 gånger max tidigare (?) Vi stannar ju tills på Söndag, och jag kommer ha tillgång till datan, ibland dvs. Men kommer bara kunna uppdatera om vad som hänt under dagarna och vad jag gör och lite så, eftersom vi för det mesta kommer att vara utomhus =)

Juste.. på vägen hit så lyssnade jag på musik i hörlurarna och lutade mig bakåt mot min kudde som jag hade med mig i bilen.. Så märker jag att Jonathan & Johannes flinar lite och försöker ta min mobil (vilket jag känner) Så jag rycker till snabbt som attans och råkar komma emot min piercing som f l y g e r iväg ur näsan! Vilket panik ;o Som tur är så hittade jag den .. Och det var en jädrans tur, för hur lät kan det bara att hitta en liten plupp i en bil fullt med skräp,täcken och
barn i?!  inte lätt.

skitbra låt, loove it!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: charlotta

hahahaha, det var INTE kul!! det tog en jvla kvart att få ut den.. !! <333

2009-07-30 @ 23:31:42
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0