about

Kom nyss in från att ha skjussat Fanny till hennes pappa som väntade en bit ifrån , så nu har jag faktist ingenaning om vad jag ska göra .. Helt ensam och pappa jobbar, kulkul.. Får väll se vad som händer, ska ju åka till mamma på Ekerö sen också .. Kan berätta lite om igår!  
.. Mötte Fanny i Hötorget typ vid fem, åt på donken och lite så och sen stötte vi på Amanda och Rebecca och deras kompis! Sen åkte vi hemmåt mot mig och det var ju faktist rätt varmt, utan sol men vi bestämmde oss för att åka och bada så vi gjorde det och skönt var det i vattnet! På väg hem mötte vi Adrian och Felix, haha . Efter en timme ungefär åkte vi mot islandstorget och hyrde en film, vi tittade nästan runt i hela videobutiken utan att hitta nått som verkade bra men så tog vi bara någon och det blev "Changeling" tror jag den hette. Riktigt bra! och fy vad hemsk den var . Handlade om typ  en mamma och hennes son försvunnit och med det händer massa hemska saker. Trailern :



Kramis / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0