24/7

Tjena, sitter här och känner mig riktigt trött .. har faktist varit uppe sen runt nio (!!!!!) Idag blev det lite kalas eller vad man ska säga för mostern och lilla kusinen. Var trevligt, fast även tråkigt. Umgicks bara med massa vuxna häh, Gabriella som är i samma ålder som mig hade inte kommit hem än, så det bidrog ju lite till det tråkiga. Aja, men på söndag åker alla hem förutom jag så ska jag vara kvar här några dagar till sen åkte jag och gabbis tåg till Stockholm! Ska nog bli kul!Helvete vad trött jag är! :O ska nog ta och lägga mig nu, nästan som på skoltiden .. gå och lägga sig tidigt .. usch på tal om skolan .. man kommer bara närmare och närmare och jag VILL inte börja åttan! Har hört att åttan är väldigt svår .. och jag som inte direkt tog sjuan på så stort allvar kommer det säkert inte gå bättre i åttan för det .. wääääh jag vill inte ! och sen är ju niorna borta också så det blir ju ännu sorgligare :( Nej nu får jag sluta .. Puss & Godnatt / Johanna
Juste, Julia du ville lämna bloggen? eller hur var det? hur blir det med mig .. ? tell me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0