13:19

Heeeeejsan folk! Jag och Johanna har idag hunnit med att äta pannkakor till frukost, Yummi or what? Hah, Vi ska ta och duscha och börja hålla på alldeles strax för senare ska vi ju till stan. Eller aa, runt 3 eftersom jag måste passa min ena lillebror medans min andra brorsa ska dra ut tänder ;S Låter inte så nice. Efter vi har varit i stan så ska jag träffa Kristina, och sen ska vi väl ut. Vet inte vad vi ska göra, kanske träffa Anton & Sean typ, men som sagt.. ingen jävla aning ;) Men det har inte hänt något ute nu på mer en än vecka känns det som typ. Riktigt segt verkligen, så det är på tiden att vi träffar några.

Medans vi drogar "children of the sun" så packar Johanna upp lite av sina kläder som i stort sätt ligger över hela mitt golv. Mina kläder bidrar lite också, kan jag erkänna. Men nu är det duschen som väntar. Dushcen here we come ...



Children of the sun - R.I.O
Dagen drog, med andra ord.

Kristina & Jag . Tidigare i sjuan

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0