now i'm alone

Eric gick nyss och nu är jag helt ensam. Pappa/Emelie kommer inte hem på ett tag .. rätt skönt ändå.
Dagen var bättre än väntat faktist .. nästan, eller a min dag har varit bra! xD I kväll har jag 0 planer .. Eller a det är ju kväll. Ska kanske satsa på att lägga mig om .. en timme? Woow .. that woad be good for me.
Min familj har blivit värsta problem familjen på morgorna! Igårkväll sa pappa ungefär  "om nån vaknar runt 7 så måste den personen väcka alla andra! Det får inte bli mer försovningar! (som det iprincip varje morgon är).
Haha och det är min egen pappa som säger det, och det är han som har runt 5 stycken olika alarm för att kunna gå upp (som han inte gör efter en timme). Ni ska fatta hur besvärligt det är på morgonen när alla alarmen sätts igång .. och han har nån cp alarm blandannat som låter som fåglar som låter skiiiit högt. Shit asså, ett helvete XD Aja nog om det. Nu .. har jag inget mer att berätta eller säga eller nått jag har på hjärtat bortsätt från att jag iprincip inte får mer betyg än Godkänt den här terminen .............. Sad.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0