♥ min dag

Min dag har varit bra, helt okej! Först hade vi mentor med lite "lucia fika" haha! Sen på spanskan spelade jag och filippa och louice upp en liten "doktor dialog" gick väl sådär XD aja, sen NO då vi laborerade med tandkräm, juice, filmjölk och så (?) sen hade vi håltimme .. Då gick jag och Louice runt i skolan .. skämde ut oss för en kille litegrann, satt hos sjuksystern och läste KP (?) och hade kul. Väntade altså i en timme för ett fucking SO, historia prov, haha! Juste, vår "vänskola" från Leeds är i vår skola hela veckan så dom var med på so´lektionen, det var lite kul :p Seeeen slutade jag, åkte hem lite segt. Sen kom Eric och var hos mig i några timmar. And now im here. Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0