♥ friday

Farmor och syster är på affären och köper dricka till bullarna dom bakat. Haha! Jag måste vara hemma iväll. Men ändå jävligt mysigt! Ska ju vara borta hela natten imorgon. Annars har dagen väl varit rätt OK. På eftermiddagen hade vi hemkunskap för första gången i åttan och vi bakade paj =) Efter det fick jag sällskap på tunnelbanan av Klara Cissi och Lovisa. Imorgon ville ju Eric att jag skulle följa med på "Lucia Movie Nigth" nått sånt hette det och se tre stycken filmer. & Allting börjar klockan 24.00 så det lär ju bli räätt länge :P Och allt är i vällingby så det blir nog kul hoppas jag. Åh! Det här var också den sista fredagen i skolan iår! Nice. Sen bara 4 dagar i skolan till, kan inte vänta! Aja nu ska jag äta bullar!(hahah)
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0