Stockholm, hemma!

Nu är jag hemma i Stockholm, och det känns så rgymt bra! Det är jätte mysigt att åka iväg till små städer, men efter ett par dagar tar lusten slut och man vill hem hem hem till sitt egna. Så nu sitter jag iaf i mitt rum, som precis har blivit städat (igen) jag vet.. men den här gången klagar jag på mina brorsor som ständigt smyger in mitt rum av ingen anledning och stökar till. Men det är bara att stå ut - har ingen lust att skaffa larm och döda-den-som-kommer-in larm precis för där ingår ju även jag, haha. Jaja,  slut på skoj nu.. Jag har en viktig sak som jag önskar alla visste om, men läser ni så förstår iaf vissa av dom som har mitt nummer ;

jag kan inte skicka sms/mms - och med det inte ta emot sms/mms. (anledningen till inget svar om ni skickar sms)

Och fråga mig inte varför .. Mitt Comviq har inte gått ut, jag har mottagning nu, ... hm .. Åh irriterande! Vad är det som är fel?
Men det är ju ingen idee att klaga, så det är också något jag får stå ut med.

Imorgon ska jag, eller tror jag ska träffa Kristina. Vi ska sola nu med den solen som kommer finnas nu resten av sommaren. Vad jag har hört så är Augusti den sista sommar månaden? Det låter troligt, tyvär.. så det är bara att sola sönder imorrn. Om det nu ens blir någon sol ;P.  Aja, bilder från Göteborg  kommer typ imorrn. Vi hööörs babes! / Julia

bild med ingen mening till texten - Me & Honey anyway. Vi ska ju ses snart! ;D

Kommentarer
Postat av: Aliche

Jaa de gör vi hunny :D<333

2009-08-03 @ 19:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0