Slutar blogga nu

And here I am! Vad är det för fel på löseordet? Jag har inte kunnat logga in för att lösenet har varit fel .. mycket märkligt. Nu är jag hos pappa iaf, och jag har träffat Dennis,Nadja & Shahla. Det känns som att den saknade biten sitter där den ska nu, det är så skönt att dom är hemma - med andra ord...

...Och mer än så blir det inte av mig nu på sommaren och till och med kanske framöver, för jag har funderat på att sluta med att blogga helt enkelt! Lite tråkigt ja .. men jag orkar inte, och känner inte att jag har all dig som jag skulle behöva . Sen har det också känts som en tävling mellan mig och Johanna om vem som bloggar mest. För när hon gör en massa inlägg känns mitt enda som jag lägger ut helt meningslös (som det här inlägget) .. Så det är dels därför. Framöver kommer jag skaffa en egen blogg. Men det blir mycket senare.

Så nu säger jag hejdå för ett tag - kanske kommer tillbaka. Men ajaaaaa HEJDÅ !

Julia wittrin



Kommentarer
Postat av: Johanna

:( :(

2009-08-10 @ 19:40:05
URL: http://lifebyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0