Fredag

Sitter här och lyssnar på musik och känner mig rääätt hängig, känns som jag vart igång hela tiden .. Inatt sov jag hos Mathilda, på kvällen åkte till ung08 och hade allmänt kul. Idag vid fyra åkte vi till mig och hämta pengar sen åkte vi till vällingby och jag fick med lite grejer, Mathilda me. Sen vid nio träffade jag Eric ute i söderberga, mysigt var det. Och imorgon blir det voice ! Har faktist längtat efter det mycket, hoppas att det blir superkul! Ska nog snart lägga mig, uäh! är verkligen skittrött!
Ursäka dåliga bilder men det var det här jag köppte!
"
jacka" från HM och en sjal. Hjärtformade örhängen från topshop och trosor och tshirt från gina
 


Kommentarer
Postat av: fanny

fina saker du har shoppa!!! men aså jag har köpt såna trosor du har i svarta i rosa hihih! ;) <3

2009-08-17 @ 09:55:09
URL: http://faaanyfpd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0