Are you bored?


Haha , hittade detta på kristinas blogg.. Och lägger ut den bara för att ;D

min blev ; Jag knullade olof Palme för att min mamma är fet.


Vilken månad är du född?


Januari - Jag sket på...

Februari - Jag sköt...

Mars - Jag bet...

April - Jag strippade för...

Maj - Jag sög av...

Juni - jag hånglade med...

Juli - Jag nöp...

Augusti - Jag knullade...

September - Jag lekte med...

Oktober - jag pullade...

November - Jag våldtog...

December - Jag petade i naveln på...



Vilket datum är du född?


1 - ...en elefant

2 - ...en sko

3 - ...en get

4 - ...min pappa

5 - ...min lärare

6 - ...en bög

7 - ...en penna

8 - ...min rektor

9 - ...en emo

10 - ...en katt

11 - ...Magnus Uggla

12 - ...Tony Hawk

13 - ...Pam Andersen

14 - ...en hund

15 - ...mej själv

16 - ...Hittler

17 - ...en mobil

18 - ...Bamse

19 - ...en fot

20 - ...en hamburgare

21 - ... olof palme

22 - ...Paris Hilton

23 - ...Bam Margera

24 - ...Hugo

25 - ...Eddie

26 - ...George Bush

27 - ...en 3åring

28 - ...Bob Marley

29 - ...Will Smith

30 - ...en groda

31 - ...dej



Vilken färg har du på tröjan?


svart - för att jag inte visste bättre.

Grön - för att jag gillar ost.

Vit - för att jag var kåt.

Brun - för att min mamma är fet.

Grå - för att jag är onormal.

Röd - för att jag var ful.

Blå - för att jag var senil.

Rosa - för att jag är grymt sexig.

Lila - för att jag var tjock.

Orange - för att jag är cool.

Turkos - för att jag var bimbo.

Beige - för att jag gillar tjejer.

Gul - för att jag älskar killar.

annan - för att jag är en hora.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: MARIA

"Jag hånglade med en fot för att jag var kåt"

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

2009-08-03 @ 19:17:26
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag sköt en treåring för att jag var kåt . hhahah ?

2009-08-03 @ 22:37:05
Postat av: Kristina

haha by myself vafen?! :D

2009-08-05 @ 00:49:25
URL: http://krizzmes.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja hånglade med mig själv för jag var kåt ? sexiiiiigt

2009-08-08 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0