31 augusti

Tjo bloggen! It's been a while .. har faktist saknat att skriva lite här faktist. Kom hem för .. längesen, haha. Borde egentligen plugga engelska glosor, men jag orkar verkligen inte det. Fan, det var exakt såhär det inte skulle bli hade jag ju bestämt, haha menmen .. ska faktist  .. sen! Sitter i en stor och mysig tröja just nu, fryser som fan! Vet inte varför men har börjat göra det mycket på sistonde .. (?) hoppas jag inte blir sjuk bara, båda mina systrar är sjuka i feber. Keep them away from me! jag vill inte bli sjuk. HA DET GÖTT

Helt sjuk bild, jag och Fanny på promenad på en långrast (?) börjar bli naturmänniskor lää!


Kommentarer
Postat av: fANNY

hahahahahahaha natur m'nniskor !!!

2009-08-31 @ 18:37:35
URL: http://faaanyfpd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0