helgen, bilder & inköp !

tjo hej allihopa , idag är det måndag , alltså så är det skola imorrn -.- , riktigt synd! men jag ska inte låta mig tryckas ner för det =) så vad har hänt då? jo, ni vet att jag var på landet  och kom hem i torsdags, sen när jag kom hem har jag vart hos min mamma och spenderat den mesta tiden nu med Kristina . I fredags var vi vid Allmäna för att träffa några, men det kom bara Bea och Maja , men vi hade kul iaf. sen igår kom Kristina över igen så gick vi återigen till Allmäna för det hade tydligen ryktats öm att "alla" skulle dit . så på vägen dit mötte vi upp Sofia och Patrizia , sen när vi kom dit vare några okända nior där, men Kristinas pojkvän Diako sa att det skulle hända något i Riddersvik , SÅ vi gick dit istället , typ en mil asså ! men såklart var inga där -.- och då gick vi tillbaka , men vi var lost , lite senare efter ett långt sökande kom vi dit , några var där , kan ha vart runt 8 max , två tjejer av dom snacka vi lite med sen gick dom och vi va ensama där (igen) . Så man ska väl inte kalla kvällen lyckad haha . Det blir alltid så , man planerar saker med andra, är typ fett uppspelt och fixar sig osv . sen säger några att man ska till ett annat place, vilket man går till, inga är där och kvällen blir inte av . oftats händer det och jag tycker det är skit jobbigt! eller vad tycker ni?

annars är jag faktiskt skyldig er lite bilder som jag pratat om .
Veckan i karlskoga skulle vara nyttigt, men det höll vad ska man säga .. första dan, och det kallar jag LYCKAT ! -.-
mina nya inköp komemr med också, enjoy :

första dans måltiden, kände mig riktisgt stolt efter den!   / min nya skinnjacka. och snälla, undvik allt över den.

2 nya väskor, den här från farmor .                                        / och denna från mamma.

och ett par uuuubersöta skor från Dinsko

Ja, och senaste dom här två dagarna innan har jag schteekt i solen! ni har ju ännt hur sjukt varmt det har varit asså! jag har fått riktig färg i ansiktet och till och med rand. så stor det av helgen spenderades på denna terrass,


                                                                                                                                    FAAAATZZZOOOO :|
lots of love ! / Julia .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0