16:51

sitter i pappas skola, nu igen. Kom just hit & jag är superhungrig ! Han ska på något möte som börjar om en kvart, och håller nog på sisodär 4-5 år kanske . Jaja, pratar just nu med johanna i telefon som tjatar på att jag ska fixa en ny header och försöker berätta hur man gör, haha . glöm & dröm säger jag bara . Ikväll åker jag till pappa ju, inget jag ser fram emot direkt , tyvär. Jag hade ett långt samtal med både mamma och pappa efter skolan , så här lät mammas :

jag : men jag förstår inte vad du och pappa håller på med?
mamma : men jag gör så att det ska bli bättre och funka som förr .
jag : vad gör du egentligen?
mamma : tänk på det innan du säger nåt. (besviken röst)
sen la hon på.

pappas har jag inget vidare minne av, han har ju alltid rätt så våra samtal blir ändå sjukt onödiga ..
Allt är bara jobbigt, om man ska beskriva det med ett ord. Mamma och pappa är osams när det gäller mig och pengar, så jag kan inte vara hos vem jag vill , utan måste följa  "domstolen" (mamma & pappa) . Men jag orkar inte bry mig , har redan haft alla mina samtal med soc. Så för mig är det ändå lungt nu , lev vidare liksom =)

skriver senare ! / Ju



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0