18:38

Jag undrar seriöst vad det är för liv? Dom ska verka smarta och "veta allt" , dom vet bara ryktet, men grunden till allt då?
www.alltomeraprivatliv.blogg.se . Skriver om allt dom hört i Villastad skolan, min skola. Finner inga ord för dom som skriver , jag vet dock vilka det är ..
ska inte grubbla då, oroar mig bara för vad dom ska skriva om mig? Jag kan nästan försäkra mig om att det kommer.
alla pratade om bloggen i skolan idag,så dt är klart man reagerar.

Tidigare kikade jag in på youtube en snabbis, sökte efter nån suktande video om fester , så hittade jag denna här neranför, jag får seriöst sjukt med rysningar. Kolla & framför allt lyssna på hela videon !

pussar / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0