fredags kväll

Hej, kan säga att jag vaknade precis efter en härlig kväll igår . ungeför vid nio på kvällen mötte jag upp Kajsa, Alice och Maja vid skolan. Sen började vi gå ner mot gula krogen, det var grupper av ungdomar överallt typ, i klena Hässelby .. mycket märkligt. Innan vi hann dit såg vi Andre, Simon, Dennis och Benke med Sophie och Klaralee , så vi stog & pratade med dom ett tag, senare drog vi oss neråt mot Allmäna .. fast vi hann inte längre än till en bit från Gulan där annat folk från skolan stog som vi typ hängde med. Men till slut gick vi till Allmäna  , fast när vi väl var där så gick vi direkt därifrån för tydilgen så ville vi inte sitta med skolans nior, haha jobbigt värre så fortsatte vi upp mot vägen och då var klockan 23.00 och jag skulle vara hemma vid 23.30 så jag följde inte med längre när dom skulle till riddersvik . Så ensam i mörkret fortsatte jag hem , victor ringde och jag skulle möta han vid gulan, så gulligt asså, han hade åkt dit för att vi egentligen skulle ses vid 5 knop . Hans kompisar var i för sig med, men vi gick en bit framför dom , han följde mig en kort bit , sen åkte dom tillbaka till Backlura där dom kom ifrån tror jag . Victor har jag smsat med mycket, verkar skitsnäll & allt, så vi får väl se hur det blir , han är ju dock en 9a, man vet aldrig om dom driver med en ;S . Det var i allafall gårkvällen det, jag har ju inte så mycket att berätta än att jag kanske ska till pappa idag, fast jag vill inte det , orkar inte idag bara, jag ska ju också få lite nya möbler till mamma nu och en ny 1.20 säng :D ! haha *överlycklig* . vad gör alla andra på fredag kvällar? jag vill veta !
kiss! / Julia

jag och Alice som var med igår , saknar dig (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0