tonight

tjingeling. Jag var i Vällingby men Emma och kom hem för en halv timma sen kanske. Där köpte jag ett par vita mjukis byxor till dansen ikväll & till avslutingen . Dom ser skitbra ut , är nöjd. Ikväll sover jag hos mamma i Hässelby (skönt) för jag har en del att göra i matten, ligger efter som fan. Om en timma ganska så precis så går bussen, så det blir väl att jag mötter upp Lotta om ett tag =)Kanske träffar kompisar efter dansen vad vet jag, annars har jag  Ingenting mer att säga faktiskt,  skriver väl kanske ikväll . Juste , johanna har inte tillgång till datan för hon är hos sin mamma .... där det alltså inte finns nån data . tjaodå ./Julia



sen förra veckan, Love u girls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0