sola ..

underbart väder, inte sant? vädret är ju bara för härligt, satt precis på altanen och solade lite, jag älskar bara solen som börjar stiga fram !
dagen har sett .. helt great ut faktiskt speciellt med tanke på vädret haha . på idrotten hade vi sammarbetsövning och man skulle lyfta upp varandra i luften och snurra runt när dom andra står på sidorna och sånt . skit kul faktiskt, + att vi tog en paus mitt i och dansade lite, då pasasde ju såklart jag, lotta och alice på att visa våran streetdance ;D senare vare hemkunskap, veckans roliagste lektionen om man bortser arbetet man ska göra. det är bara så grymt kul lixom , jag och elin jobbar tillsammans och mitt emot oss står nog klassens roligaste killar ´haha , sebbe och jacke ! sebbe skämtar om allt , och jakob ska alltid säga till sebbe att för en gång skullgöra det han ska, hahahah asså det är så jävla kul, men förstår om ni sitter där som ett ? .  imorrn då ... nej inget mer bloggande än detta under halva lovet skulle jag tro , för imorrn så sticker jag till landet i karlskoga och ska nog vara där tiss onsdan.

HAHA ! och juste, johanna skickade precis väääärsta sjuka videon, så jävla rolig ! xP 
bildern från HK:n kommer också ;)



the funny part of hemkunskapen (: sebbe, jag och alice !



lotta alice och jag innan dansen, (påväg)




igår så hade vi ju också dans, och då la vi äntligen på dom sista stegen och OM dom va snygga ?! jag älskar det, för på en del ska man puta ut med rumpan och händerna ihop fram, skitsexigt skule jag kalla det !
hare bäst ! / underbaraste Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0