segt

Hej bloggen . sitter här och degar hemma nu  .. farmor och farfar är här och vi gick ut och tittade på alla nya" husen i beckomberga nyss.. inte mitt beslut menmen (: OCH en sak ! jag har inte haft smink på hela dan, ovanligt faktist ! men jag orkar verkligen inte bry mig hur jag ser ut just idag.. mjukisbyxor, vanlig vit tröja, en slarvig uppsättnig , ja det är väll så jag ser ut idag XD Igår träffa jag Mathilda i stan, gud så soligt och fint väder det var altså! och tuusentals människor kändes det som . sen åkte vi hem .. på tunnelbanan såg vi en lång ljushårig kille . jag sa till mathilda typ : det där ser ut som han eric.. hon tyckte inte det ! så vi tänkte typ inte på det mer .. tills han smsade , och då insåg vi att det var han xP såå han följde med oss, och vi var hemma hos mig ett tag, och jag och mathila fick ett blåmärke av han på armen :S  ..... och fick reda på at han bode typ 5 minutrer från mig ! :O sen gick vi hem och sov (typ) . I fredags var ju jag på tjejmiddag. det var mysmys . haha lite bilder..

Ha det bäst / johanna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0