PÅSKLOV FAN !

Kom nyss hem , åkte till ekerö centrum lite för å träffa mamma hon skulle ge över mig lite grejer och så köpte jag en liten söt blomma till Fanny , haha :P ska fixa mig nu ! jag tror jag ska sätta på mig en tunika , nån kofta över och leggings.. får se . Idag hade jag matteprov, Bdel på alegbra och ekvationer eftersom jag var sjuki när det va .. det gick väll .. inte så jäte bra tror jag , det var rätt svårt ;S sen gjorde vi nått "mattespel" som heter tiotusen , jag kom sist . hehe.  sen var det väll inge konstigheter .. på ´gympan spelade jag vollyboll, jag är inte  direkt bra på det om jag ska vara ärlig , Jakob tog tummen upp mot mig varje gång jag missade -.- . Nej nu får alla ha värdens bästa påsklov m.m.
Pussar ! / johanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0