ojojoj

hoppsan truddeluttan, nu har det dröjt för mycket igen ! en blogg som uppdateras av 2 personer ska ju ha bombmycket inlägg, eller? haha , får blir bättre på att sitta vid datan, vilket egentligen inte är bra. anyw, har just klivit ur duschen efter terminens sista övning i dansen, för på lördag är det uppvisning =) vi ska bara ha vita kläder, och utsläppt. Riktigt ballr faktiskt. Vi får se hur det går med det, jag är ju inte direkt ett underbarn på street, så nästa termin ska jag fortsätta med disco som jag dansat för länge sen. Så småningom hade jag och Alice tänkt på tävlingsdans, men det är nog några mil kvar dit.
Denna dag tror jag har varit normal om jag har sett allt rätt, idag hade vi spanska prov, och igår Engelska, inget av dom var särskillt svårt. Och imorrn så är det ju Valborg ! jippi säger jag bara ! Jag ska faktiskt vara med vänne Lotta under kvällen, som jag ser fram emot . Senare på kvällen är det ju allmäna som gäller, folk drar nog dit. Wasim snacka något om att jag skulle komma till Vällingby och träffa Samir (?) han är ju totalt glömd & typ raderad ur mitt liv, så ser ingen speciell anledning att komma. OM dom så gärna vill träffa mig, dra hit killar! ;) 
Nej nu måste jag klä på mig, bestämma kläder till imorr och senare dra mig till sängen, skönt med tidiga kvällar, ´& det är inte töntigt att gå och lägga sig tidigt som vissa säger ! vad fan har man fått det ifrån?
kisses / Julia

gammal bild sen någon tordag, vilket är imorrn haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0