now the summer has come, finally a place where I belong

ah precis , sommaren har väl snart kommit? solen bränns ju i allafall om jag känner rätt . idag har jag köpt lite mera, det blev en svart skinnjacka och en brun inte så jätte liten axelväska, med typ ett flätat snörre som band. jag är väldigt nöjd med köpet ! haha , men det är nog som farmor sa att jag har nog handlat klart eftersom det är hennes plånbok som försvinner . något som suger är ju bara att jag inte har någon överföringssladd med mig så jag kan föra över bilder på kläder som jag köpt,  och hur det ser ut här , kanske inte det intressantaste men det är alltid något (: resten av veckan tills på torsdag ¨händer det inget speciellt tror jag, jag ska bara softa och försöka bli av med de finnar som finns kvar haha ^^ men på tordag, då ska jag åka direkt hem med bussen till stockholm, eller om pappa hämtar mig , och möta upp johanna vi tänkte träffs då och sova över . jag har längtat efter dig gumman ! :D

det blir en solig vecka tror jag , ska nog gå ut och sola lite nu medans solen är uppe . dålig uppdatering , men sån är jag .  hörs / Julia
 lyssnar på just nu :
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0