mysigt värre

tjabba, jag jag promenerat hem från Lotta som jag och Felicia sov över hos igår, det blev faktiskt en härlig dag. Vi träffades först och gick till Åkermyntan för att köpa godis och dricka. Sen gick vi till spången, alltså en brygga, och satte oss på en filt precis vid vattnet, det var verkligen skitmysigt. Senare gick vi hem till Felicia och solade , och efter alla hade gått hem & ätit så träffades vi igen och hyrde 2 skräclfilmer , jag ville titta på en som hette "flickan i källaren" som verkade läskig, men nej, den var varken bra eller läskig, haha jag är sämst på att välja filmer. Sen nu är det morgon och jag är hemma från Lotta .. jag skulle träffat johanna igen , men som vanligt bestämmer vi någon annan dag =) .




Juste, jag ska färga håret idag ! mörkare tänkte jag såklart,  men vet inte om jag vågar med svart?
jag måste färga håret, hur lite jag än vill, för annars matchar det inte till mitt  väldigt mörka löshår (som jag känner att  jag måste ha, för jag tycker mitt hår är för kort.) så .. jag känner att jag måste , mitt hår håller på att bli chokolade-brunt .
Egentligen önskar jag bara att jag aldrig börjat hålla på med mitt hår, det skulle vara länge, tjockare och finaste färgen !

pusss / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0