MUSICALTELEVISION

haha jag kan säga att den här valborgen blev ja .. ganska misslyckad.  Wasim ville att jag skulle följa med han och typ m tio pers , till hässelby och grilla och hinka. Han ville ju också att vi skulle "hålla på" -.- . Seriöst jag är trött på killar som ändast är ute efter sex.. men nej , det blev ingenting. Dels för att jag faktist har utegångsförbud , orkar inte få det ännu längre bara ! tänkte ju faktist börja få ordning på mig . Och dels för att jag bara somnade .. framför tvn i ja , ca 3 timmar hehe . jag är bäst på att bara skita i allting . Jag & Fanny var i vällingby idag tidigare och satt på en bänk , det kom massa fullgubbar till oss och börja snacka XD lite roligt, men vidrit ..







Seeyah . / johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0