ingen rubrik

Tja . det är fredag idag.. kommer antagligen vara ensam idag, tråk =/ 
Jag ska snart få pengar på mobilen ! Kristoffer vill att jag skickar en bild på mej för han skicka på sig, så ja ..
När jag skulle hem idag , så satte jag mig som vanligt på tunnelbanan och satte mig .. det fanns verkligen massor av lediga platser .. men det sätter sig minst tio blattekillar på sätena breve mig .. jag försökte undvika dom så mycket som möjligt, för vet ni hur dom stirrade på mig ? vad skulle jag göra lixom..   jag trodde seriöst dom skulle dra ut mig bort och typ våldta mig eller nått ! sen kom stationen där jag skulle gå av. En av dom såg att jag ställde mig upp så han ställde sig upp och ba varför ska du byta vagn? och såg ledsen ut.. och jag sa att jag skulle gå av? jag gick av och kände verkligen deras blickar efter mig .. usch haha hatar jobbiga killar
Ja .. nu vet jag inte direkt vad jag ska säga .. seriös, jag har skittråkigt .
jaja. Juste ! ikväll är det talang , visst ? har faktist aldrig sätt det iår hehe .
CYA ! / johanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0