Ledig

hej alla, idag är man sjuk, eller jag har mer rätt sagt huvudvärk så det snurrar, men just nu känner jag mig helt okej .vaknade av att sandra ringde och frågade vart jag var och märkte att jag också hade en hel del olästa sms (:
imorrn kan mnan ju säga att påsklovet börjar, riktigt härligt asså, jag som verkligen har lääängtat efter nästa lov och nu är den här :D men det komemr inte bli mycket bloggande för mig tror jag, eftersom jag åker till landet vid fyra idag .
dagen ser annars ljus ut fortfarande, som tur är !  gud vad underbaaaaaaart, jag solade precis och åt mackor på altanen och bara väntar på att få bort liket i mitt ansikte, det är ju förfan helt vitt ;O och så känns det ju bara för skönt när man känner hur det bränns lite i ansiktet . anyway .. just nu sitter jag som vanligt i mitt rum och funderar på att börja fixa mig lite, skulle egentligen behöva ta en dusch, men jag gör nog det när jag är i värmland. kommer sakna johanna framförallt, som jag SKULLE ha träffat en hel del underlovet, men jag ska ju vara borta i en hel vecka . men men, jag måste gå nu trorjag , vi hörs o´& så får nu ha det härligt i stockholm / Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0