långfredag

Hej blogg . Sitter och lyssnar lite musik just nu och åt nyss mat . Igår var jag med Julia och Mathilda, det var jättekul! sen idag så skulle Julia träffa Kristina så gick vi runt lite i Vällingby.. sen åkte jag och Mathilda hem .. eller nej det gjode vi inte .. hon ville göra nått, ja det ville jag me för det kändes tråkigt att bara åka hem när klockan var ett ... och mamma hade inte ringt ändå . SÅ vi åkte till stan , eller nej det gjorde vi inte XD vi åkte till henne för hon skulle byta kläder och hämta lite pengar haha . När hon bytte om fick hon som en helt ny stil :O jaja , seen åkte vi till stan .. Mathilda behövde en tändare så vi gick in i en "sverigeaffär" och köppte en sverigetändare . Sen gick vi runt lite och letade efter ett café. Men vi köppte en mjukglass ist . Dom var jätte stora så det tog typ en halvtimme att äta upp dom haha .. seeen åkte jag hem .
/ johanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0