hemma nu

Jag var hos Kristina med bea efter skolan en snabbis , sen åkte jag hem skitsnabbt och dirket till Backlura . Sen träffade jag Victor ett tag, oc efter en stund skjutsade han hem mig. Annars har det varit en helt normal dag, förutom att åttorna kom tillbaka idag .. bryr mig verkligen inte , var skönt utan dom =) Det blev fan kaos när dom kom haha.
Mitt hår idag va ju super, svart ! är så super glad, jag älskar min hårfärg . Sällan jag gör det, så ta det inte som om jag skryter. I love it anyway.
på fredag tror jag, om jag inte ska gå på bio med tjejerna så ska jag sola med johanna. Hon kan typ aldrig annars, så jag har börjat sakna dig johanna! :@ Nu får du fan kunna.
Jag ha absolut inget mer att säga, har faktiskt inget på g just nu .
hörs,/ Julia

Miss u darling !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0