gomorron'

magnifik , min mobil är sönder ! jag tappade den i handfatet igår , tog upp den direkt och vissa av knapparna verkligen fuckade sig. Jag tog ut batterierna , men sen gick den inte att sätta på för typ en plast sak hade ramlat av från batteriet -.-
haha , jag låg i sängen och grät as länge , jag har fan haft den i mer än 2 år .. hoppas den funkar när vi hittar delen som saknas .
Så , vad ska man göra idag? Jo, jag ska nog sola , hallå? det är as mycket sol ;D Jag skulle träffat johanna , men hon kan inte träffas förren 5 ikväll , så det skiter väl sig , eftersom tanken var att vi skulle sola . Först utomhus jättelänge , sen solarium, alltså¨en ganska så brun dag .

igår hände lite knas med Alice & hennes kompisar , hoppas det löste sig :/
 / Julia

jag & alice älskling , haha sjukt ful på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0