förlåt bosse, och läs ALLT för att förstå!

shit, asså jag har gjort världens hemskaste sak just nu.. eller det hände egentligen i förrgår tror jag. jag skulle göra ett eget konto på den här datan hos farmor, vilket jag gjorde & döpte till "hej" , rätt enkelt ju, tänkte jag. så jag gick in på hamsterpaj,  spelade ett spel och datan började hacka upp sig, jag klickade överallt och fick typ damp! sen började datan ansluta sig till massa snusksidor , asså porr då, vilket gjorde att jag blev typ fett skrajj och ville stänga av datan direkt . så jag tror jag loggade in på kontot som var innan, klickade på stäng av och så kom det ju då upp en sån där ruta där det står : "andra personer är inloggade på den här datan , om du stänger av datan så kan de förlor data"... blablabla osv. men jag gjorde som jag brukar i såna tillfällen, ta risken!  så jag stängde av datan och pustade ut ett tag , lutade mig bakåt på stolen och andades ut , tills ... jag satte på datan igen -.- det visade sig att det bara var mitt konto, asså "hej" kontot som var kvar! och jag vet inte hur myckett panik jag fick, jag kollade på kontrollpanelen där alla konton finns , och nej, det var som bortblåst . det värsta är ju att det först av allt inte var min dator, alla bilder har försvunnit :( , ínte mina bilder!  så jag bestämde mig för att återigen stänga av datan och inte vista mig där förren nån annan gång jag är hos farmor . men ja, som ni märker så sitter jag ju nu här i med husets ända data och ändå skriver . ännu en risk jag tar, bara för mina kusiners skull för dom ville sitta vid datan . det var den historian det, och om du, Bosse, läser detta, så ska du veta att det var därför jag hade så jäkla ont i magen när vi åt, och kunde inte äta! , det kan du hälsa farmor också. förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0