du är pinsam

jag hatar killar som leker , alla som leker i överhuvudtaget. Men just nu gäller det en kille , på ett sätt behandlade han mig bra, snällt och omtänksamt , men på ett snuskig & illamående sätt . Vidrigt . Jag vill veta, vill man ha sex innan man satsar på seriöst? nej, jag tror inte det. Men det finns en kille som tycker det, förmodligen itee bara han, men den ända jag vet. Han ville seriöst ha sex första gången vi sågs. Sen när vi pratade om det på MSN senare , pratade han om hur mysigt det var. När jag träffade han sa han att han älskade mig, självklart sa jag att jag älskade han med, för det kändes så bra just då. Sen säger han att han dissade mig (som han gjort) "jag kanske inte gillade dig, det var kanske därför jag dissade dig? :)" och den där fucking smilisen eftråt , så jävla vidrigt . Det är så bitchigt . Men okej, fine, jag gillar ju inte han längre . Jag tycker att han är player , för han har tydligen hittat massor av nya tjejer som är sååååååå mycket bättre än mig, är han inte bara lite player då? Jag sa det till han , men han bara skrattar . Jag mår bara illa av att tänka på han & hans uteseende , hans sätt att leka på. Jag har bara tröttnat så grymt på han . vår senaste konversation slutade med att han sa att jag skulle gå tillbaka till mina 95or , haha säger jag bara . DU ÄR ETT FUCKING ÅR ÄLDRE ?
ska sluta skriva nu  innan jag förmodligen slår sönder allt och alla .

/Ju

Kommentarer
Postat av: Krille

:$

2009-05-23 @ 15:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0