dag 1

jag vaknade vid halv elva tror jag , och jag har aldrig sovit bättre! jag är ju just nu nästan på mitt landställe, för vi ska dit lite senare i veckan tror jag, men just nu är jag i allafall i farmors hus . hon har ju såna där hästensängar, och vad dom är roliga ;D haha, jag vet inte hur många gånger jag tryckte på knappen så att sängen åkte upp och ner. jag och farmor får dela säng underveckan. ehm, ja jag har ju inte så mycekt att säga mer än att jag ska shoppa i veckan med farmor, vi ska åka till örebro och karlstad, för det är väl bara där dom har riktiga affärer , har i karlskoga har dom i deras "centrum" några kafeer och H&M , sen har dom inget mer, och det är ju väldigt sorgligt .. dom borde satsa lite mer eftersom dom ändå har rivit ner dom fina husen som var där innan . men idag ska jag väl inte göra annat än att kanske sola lite, häsla på kusinerna och inget mer . vi hörs snart , pussar / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0