Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? fan !
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05:30
Var köper du dina matvaror ifrån? oftast ica, om det är jag som handlar dvs.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? nej, vara på bilden!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en skinn jacka, därefter massvis av kläder.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? hm, nej tror inte
När var senast någon stötte på dig? i fredags, barndoms pojkvännnen Edvin haha
Vad åt du till middag senast? rostade mackor
Kan du vissla? underbarn på det !
Tittade du på tecknat när du var liten? minns inte, men det är ganska uppenbart (?)
Äger du några popband t-shirts? nja ..
När flög du senast? flyger fan aldrig, typ 4 år sen ;s
Pratar du några andra språk? det är väl engelska, och lite spanska
Har du gråtit offentligt? självklart när jag var yngre , numera inombords
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? jag vill ha ett hjärta på höften , och piercing i naveln !
Vad har du med dig in på bion? popcorn, coola, choklad och mina kläder ?
Vad har du för väder? tveksam sol på väg upp (:
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? ?
När sov du senast på golvet? pinsamt tillfälle för nån månad sen kanske
Vilken är din favorit drink? egen ALKOHOL fri .
Gillar du din boendesituation? nej , hopplöst att flytta runt hela tiden
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 5 minst typ
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nerå bara ibland på vissa vardagar
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? inte i trubbel, men prata gör jag gärna
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 ;S
Tror du på liv på andra planeter? faktiskt !
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? lugn, du kan ju ta livet av dig . (tyvär)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? jaaaaa :D så fort jag kunde iaf ..
Tycker du om att krama folk? I love it
Äger du en digitalkamera? förvånande , ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? nån i gossip girl ;O
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? mmmmm
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej, bara när jag tittar på rått.
Är du mörkrädd? som fan !!
Tre saker du alltid har med dig? mobilen, kompis och sminkväskan.

(lilla julia) / Julia .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0